De unde pot obtine un extras de cont si ce acte imi trebuie?
Extrasul de cont se poate obtine de la Depozitarul Central S.A. Informatii despre punctele de lucru din tara ale Depozitarului central se pot obtine de pe website-ul www.depozitarulcentral.ro.
Extrasul de cont se elibereaza de la:
• Sediul Depozitarului Central
• Agentiile Participantilor care elibereaza extrase de cont
Solicitarile de eliberare a extrasului de cont pot fi transmise Depozitarului Central si prin intermediul Postei cu scrisoare recomandata (cu confirmare de primire) transmisa la sediul Depozitarului Central din Bucuresti, sector 1, Soseaua Nicolae Titulescu nr. 4-8, Cladirea America House, Aripa de Est, etajul 1, cod postal 011141.
Sediul secundar Depozitarul Central S.A. (pentru servicii detinatori): Bucuresti, sector 1, Strada Buzesti nr. 71, etajul 1, cod postal 011013, Romania
Emiterea extrasului de cont
Extrasul de cont reprezinta dovada dreptului de proprietate asupra unui anumit numar de instrumente financiare la o anumita data.
Eliberarea extrasului de cont pentru persoane fizice
Extrasul de cont pentru persoane fizice se elibereaza la cererea titularului de cont pe baza urmatoarelor documente:
- cerere de eliberare a extrasului de cont Click aici pentru descarcare formular!
- copia actului de identitate al titularului de cont;
- dovada achitarii tarifului aferent operatiunii de eliberare a extrasului de cont
Eliberarea extrasului de cont prin procura notariala la cererea mandatarului (imputernicitului) se efectueaza pe baza urmatoarelor documente:
- cerere de eliberare a extrasului de cont
- procura/imputernicire pentru ridicarea extrasului de cont, autentificata la un notar public sau
- procura/imputernicire emisa de Ambasada/Consulatul Romaniei din alt stat sau
- in cazul in care titularul de cont este o persoana fizica aflata in detentie, procura/imputernicire din partea titularului de cont semnata in fata Directorului de Penitenciar;
- in cazul procurilor emise de un notar sau alta autoritate competenta din alt stat, procura trebuie tradusa in limba romana de un traducator autorizat a carui semnatura e legalizata de un notar public din Romania;
- copia actului de identitate al titularului de cont;
- copia actului de identitate al persoanei imputernicite;
- dovada achitarii tarifului aferent operatiunii de eliberare a extrasului de cont
In cazul decesului titularului de cont, pentru includerea in masa succesorala a titlurilor de proprietate asupra instrumentelor financiare detinute de defunct, mostenitorii se pot adresa in mod direct notarilor publici.
Notarii publici au posibilitatea sa obtina sumarul de cont care atesta toate detinerile de instrumente financiare ale persoanei decedate, in baza protocolului de colaborare incheiat intre Depozitarul Central si Centrul National de Administrare a Registrelor Nationale Notariale.
Mostenitorii pot obtine de la Depozitarul Central extrase/sumare de cont pentru defunct pe baza urmatoarelor documente:
- cerere de eliberare a extrasului/sumarului de cont
- copia certificatului de deces al titularului de cont;
- copia actului de identitate al potentialului mostenitor care solicita eliberarea extrasului/sumarului de cont aferent instrumentelor financiare detinute de defunct;
- dovada achitarii tarifului aferent operatiunii de eliberare a extrasului de cont
Eliberarea extrasului de cont pentru persoane juridice
Extrasul de cont pentru persoane juridice se elibereaza pe baza urmatoarelor documente:
- cererea de eliberare a extrasului/sumarului de cont formulata de reprezentantul legal al persoanei juridice;
- imputernicire pentru ridicarea extrasului de cont din partea persoanei juridice pentru persoana care se prezinta pentru ridicarea extrasului de cont;
- actul de identitate al persoanei imputernicite;
- dovada eliberata de Oficiul Registrului Comertului sau registre similare din care sa rezulte informatii privind reprezentantul legal al persoanei juridice;
- dovada achitarii tarifului aferent operatiunii de eliberare a extrasului de cont
Informatii suplimentare pot fi obtinute de la Depozitarul Central S.A. la numerele de telefon (021) 408.58.00, 408.58.46.
Cum pot obtine date?
Cum pot obtine actionarii date privind numarul de actiuni detinute, de la BIOFARM S.A.?
Actionarii pot primi de la BIOFARM S.A. informatii privind numarul de actiuni detinute, in urmatoarele conditii:
I. PERSOANE FIZICE:
a. Ca urmare a trimiterii unei solicitari scrise semnata in original de catre actionar si insotita de o copie a actului de identitate. Solicitarea trebuie trimisa prin posta/curier/depusa la sediul societatii.
b. Prin prezentarea actionarului la sediul societatii pentru identificarea acestuia cu actul de identitate.
II. PERSOANE JURIDICE:
a. Ca urmare a trimiterii unei solicitari scrise semnata de catre reprezentantul legal al firmei, stampilata in original si cu numar de iesire.
b. Prin trimiterea la sediul societatii a unui delegat care sa aiba asupra lui o delegatie semnata de catre reprezentantul legal al firmei, stampilata in original si cu numar de iesire.
Nota: Informatii privind actiunile detinute nu se acorda telefonic sau ca urmare a unor solicitari primite pe fax sau in sistem electronic (doar daca au semnatura electronica extinsa atasata).
Ce date pot fi furnizate?
Ce date pot fi furnizate actionarilor de catre BIOFARM S.A. referitor la numarul de actiuni detinute? Biofarm poate oferi informatii numai in conformitate cu datele inregistrate in ultimul registru al actionarilor detinut de societate si nu informatii la zi.