Echilibrul dintre stiinta si natura
peste 90 de ani de traditie si stiinta

ro / eng

Vanzari si Marketing

În ultimii ani piața farmaceutică românească s-a confruntat pe de-o parte cu efectele crizei economico-financiare, materializate în principal prin devalorizarea monedei naționale în raport cu euro, iar pe de altă parte cu măsurile administrative adoptate ăn ultimii ani, cum ar fi modalitatea de calcul a prețurilor pentru medicamentele generice, prelungirea termenelor de plată pentru medicamentele compensate/gratuite sau introducerea sistemului clawback.

Toate aceste probleme cu care piața farmaceutică românească s-a confruntat în ultima perioadă de timp au dus în final la crearea unei crize a lichidităților, a unui blocaj la nivelul farmaciilor și al distribuitorilor și la scăderea numărului de unități vândute către populație, conform raportorilor de piață.


Pentru a putea obține rezultatele mai sus menționate, Biofarm a crescut semnificativ investițiile în campaniile de promovare a produselor sale în vederea asigurării unei mai bune recunoașteri a acestora în rândul medicilor și al consumatorilor. Produsele Biofarm au beneficiat de campanii de promovare integrate, fiind promovate atât pe canalele media (TV, radio și presă scrisă), cât și prin campanii comerciale adresate consumatorilor și specialiștilor din domeniul sănătății. În ceea ce privește promovarea media, Biofarm a crescut expunerea pe stațiile TV a produselor care au beneficiat de publicitate TV. 


De asemenea, pentru a se asigura o bună reprezentare a produselor Biofarm în rândul specialiștilor, compania a dezvoltat echipa de promovare medicală astfel încât să acopere noi specialități în domeniu.

În aceeași perioadă de timp, compania Biofarm și-a îmbunătățit și diversificat portofoliul, ajungând la peste 200 de produse și a fost lider de piață pe 11 arii terapeutice. Calitatea produselor, ofertele competitive și modalitățile eficiente de promovare plasează compania Biofarm între primii 10 producători de medicamente, în ceea ce privește vânzările în unități.

Respectul pentru oameni și orientarea către client sunt doua dintre valorile principale ale companiei, motiv pentru care Biofarm se asigura de accesibilitatea produselor sale în rândul consumatorilor a căror putere de cumpărare a scăzut foarte mult datorită crizei economico-financiare cu care se confruntă țara noastră În ultimii ani.

Rezultatele obținute dovedesc faptul că Biofarm este recunosut în rândul consumatorilor ca fiind producătorul unor medicamente și suplimente alimentare de foarte bună calitate, cu efecte terapeutice apreciate de generații întregi de pacienți și prețuri accesibile.